IO Planner Anmeldelser, består af to dashboards: Besvar anmeldelser og konkurrenter.
Indholdsfortegnelse:
- Få overblik over dine anmeldelser
- Besvar dine anmeldelser
- Håndteret
- Datointerval
- Notesfelt
- Har du spørgsmål eller brug for hjælp til din opsætning?
Få overblik over dine anmeldelser
"Besvar anmeldelser" giver dig overblik over alle dine anmeldelser i det valgte datointerval.
Her kan du hurtigt se, hvor mange anmeldelser du har modtaget og fra hvilke portaler.
Du vil også hurtigt kunne se hvor mange anmeldelser dit hotel har modtaget i perioden og hvor mange af dem er positive, neutrale og negative.
Besvar dine anmeldelser
I anmeldelsesfeltet kan du se og læse den enkelte anmeldelse.
Når du klikker på anmeldelsen, vil du nem kunne besvare den konkrete anmeldelse.
Det eneste du skal gøre er at klikke på Besvar.
Håndteret
For at gøre det nemt for dig, at organisere arbejdet med dine anmeldelser, har vi tilføjet knappen Håndteret. Ved at klikke håndteret gør du det nemt for dig selv og dine kollegaer, at se hvilke anmeldelser, der er gennemgået og besvaret.
Du kan altid se hvor mange af dine anmeldelser der er håndteret. Både i den valgte periode og i løbet af året.
Notesfeltet
Notesfeltet er, ligesom datointerval, en fast funktion i alle IO Planner dashboards.
I notesfeltet kan du skrive noter og beskeder til dig selv, dine kolleger og eventuelt dit bureau.
Notesfeltet fungere som et almindeligt skriveprogram, hvor du kan skrive erfaringer, ideer eller spørgsmål ned.
Når du vil tilføje en note til dit dashboard, trykker du på kuglepens ikonet og så åbner skriveprogrammet i et nyt dialogvindue.
Vi anbefaler at du skriver dato i begyndelsen af dine noter.
Dette vil sikre, at du har et overblik over hvornår noterne er tilføjet.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til din opsætning?
Du er altid velkommen til at ringe til vores support på telefon: +45 46 90 79 30
Du er også velkommen til at booke et onboarding forløb med vores rådgivere på linket her.
Så hjælper de dig godt i gang.